۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان:

وضعیت جوی اصفهان ناپایدار است/ اختلاف ۳۳ درجه‌ای دما

وضعیت جوی اصفهان ناپایدار است/ اختلاف ۳۳ درجه‌ای دما

اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی از گذر متناوب امواج ناپایدار از فراز استان تا اواسط هفته پیش‌رو خبرداد.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر متناوب امواج تا اواسط هفته آینده از فراز استان است.

وی ادامه داد: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان اصفهان به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد به نسبت شدید به ویژه در ساعات عصر پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: امروز در بیشتر مناطق به ویژه نیمه غربی استان و روز شنبه در شمال اصفهان در ساعات عصر گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته حاجی بابایی، وزش باد از عصر امروز در غرب استان شدت بیشتری خواهد یافت و تندباد تا اواسط هفته آینده در سطح استان به ویژه غرب و جنوب ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: احتمال خیزش گردوخاک بر اثر تندبادهای لحظه‌ای در نیمه شرقی اصفهان طی این مدت وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اختلاف ۳۳ درجه‌ای دما بین گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان، گفت: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

به گفته وی، دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در استان تغییر محسوس ندارد.

کد خبر 6260725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha